Usch

Tror att jag börjar att bli sjuk. Min flickvänn har varigt sjuk nu i 4 dagar så det börjar väll att ta på mig med nu. Men men vad ska man göra. Imorgon bli det dags att packa och åka hem till sitt jobb igen. För den som undrar så har jag världens tråkigaste jobb. Får ta så mycket skit varje dag så det är helt sjukt. Av rätt logiska anledningar så kommer jag inte att skriva vart jag jobbar om någon av mina arbetskamrater skulle lyckas att klicka sig in på min blogg.
Får väll försöka söka mig nångon ananstans.

Nu ska jag ladda ner någon bra rulle och titta på. Vill se The Forgotten men den finns ju så klart inte med svenktext (suck).



Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: utav sina problem lär man sig saker, och man utvecklas.

2009-01-06 @ 12:40:21
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0