Första steget

Första steget som jag har tagit i min väg till att tjäna de stora stålarna är att skapa lite reklam här på sidan. Även om detta kanske inte kommer att generera några stora pengar till en början så får man väll ändå hoppas på att någon kommer att hitta något intresant erbjudande där eller att sidvisningarna på bloggen kommer attt stiga drastiskt de närmaste månaderna så någon anonnsör kommer att betala för att annonsera här.

Det andra jag ska försöka göra är att producera musik. Har hållit på med detta under ca 2 år nu men aldrig dedikerat min tid helhjärtat på någon låt. Kommer att skaffa en myspace sida där man kan lyssna på dessa och lägga komentarer på vad som kan göras bättre.

Det tredje jag har gjort är att jag har blivit medlem på olika sidor där man får penggar för att delta i undersökningar. Det generarar visserligen inga stora pengar men det tar mer eller mindre ingen tid att göra dessa så varför inte.

Har funderat på att sälja någon typ tjänst, men har inte kommit på någon så om ni har något bra förslag på detta skulle
det uppskattas ypperligt.





.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0